FAQ
-
ЩО РОБИТИ, якщо товар не підійшов ЗА ФОРМОЮ, КОЛЬОРУ АБО РОЗМІРОМ І ІНШІ ПРИЧИНИ?
Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дати придбання) - Ви можете товар, який не використовувався, збережено товарний вигляд і споживчі властивості, і відсутня в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню:
- обміняти на аналогічний без перерахунку вартості.
- обміняти на будь-який інший з відповідним перерахуванням вартості,
- повернути і отримати сплачені за нього кошти.
Як оцінити збереження товарного вигляду: при хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих слідів використання у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше відколів, вм'ятин або тріщин. Найпростіше оцінити чи збережений товарний вигляд, відповівши собі на питання: «Купив би я цей товар в такому вигляді, як новий?" -
ЯКА ГАРАНТІЯ У МОГО ТОВАРУ?
Гарантійний термін фена 24 місяці, починаючи з дня продажу. Гарантія на аксесуари не розповсюджується.
-
Чи здійснюєте Ви доставку до квартири і підйом на поверх?
Будь ласка, зверніть увагу, що адресна доставка здійснюється до входу в будівлю.
-
Чи можливо купити товар в розстрочку?
На жаль, в даний момент можливості купувати товари в розстрочку немає.