Прийом дзвінків:
ПН - ПТ: з 9:00 до 18:00

FAQ

  • ЩО РОБИТИ, якщо товар не підійшов ЗА ФОРМОЮ, КОЛЬОРУ АБО РОЗМІРОМ І ІНШІ ПРИЧИНИ?

    Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дати придбання) - Ви можете товар, який не використовувався, збережено товарний вигляд і споживчі властивості, і відсутня в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню:
    - обміняти на аналогічний без перерахунку вартості.
    - обміняти на будь-який інший з відповідним перерахуванням вартості,
    - повернути і отримати сплачені за нього кошти.
    Як оцінити збереження товарного вигляду: при хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих ​​слідів використання у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше відколів, вм'ятин або тріщин. Найпростіше оцінити чи збережений товарний вигляд, відповівши собі на питання: «Купив би я цей товар в такому вигляді, як новий?"

  • ЯКА ГАРАНТІЯ У МОГО ТОВАРУ?

    Гарантійний термін фена 24 місяці, починаючи з дня продажу. Гарантія на аксесуари не розповсюджується.

  • Чи здійснюєте Ви доставку до квартири і підйом на поверх?

    Будь ласка, зверніть увагу, що адресна доставка здійснюється до входу в будівлю.

  • Чи можливо купити товар в розстрочку?

    На жаль, в даний момент можливості купувати товари в розстрочку немає.